Maandag 3-2-2020 . Sri Lanka en Malediven.

5 februari 2020 - Negombo, Sri Lanka

We vlogen✈ om 17.35 uur naar Londen met de K.L.M. en naar Sri Lanka met de Sri Lanka Airlines. Na een goede vlucht kwamen we om 12.30 uur smiddags in Negombo aan.

We werden hartelijk ontvangen door de vader van Sunny van D.S. tours met voor ieder een mooie krans gemaakt van orchideeën. Na een half uur rijden waren we bij het kantoortje D.S tours en werd er besproken hoe onze vakantie verder zou verlopen want morgen zouden we verder vliegen naar de Malediven voor 5 dagen.  Hierna werden we naar ons mooi hotelletje  "Morning star " gebracht, het bestond uit hooguit 6 kamers, het was helemaal prima, ruime kamers met 2, 2 persoons bedden en douche met toilet en daarbij een ommuurde w.c. buiten. Het was bewolkt maar heel warm ,dus.......... gauw onze koffers open gegooid en toen het zwembadje in, heerlijk was dat. Daarna na ons opgefrist te hebben zijn we na 10 min. lopen gaan eten bij Sunny, hij was de zoon van Sunny.  Deze heeft naast zijn boekingskantoor ook een restaurantje, hier heerlijk gegeten. Het was vandaag  "Independersday "  ( Sri Lanka heette hiervoor Ceylon, en sinds 1948 zijn ze onafhankelijk geworden van Engeland )  het is een nationale vrije dag, dit was de rede dat er vandaag geen alcohol gedronken of geschonken mocht worden. Sunny wilde voor de 2 Tonen een uitzondering maken, en zo kregen zij hun bier in een theepot met theekopjes in plaats van 🍺.😋😄    Daarna weer terug gewandeld en nog even bij de receptie wat gedronken en gezellig zitten kletsen, om half  11 zijn we naar bed gegaan want we waren alle 4 toch wat moe en zo konden we morgen weer goed aan onze nieuwe dag beginnen.

1. Ans:
    5 februari 2020
    Leuk dat jullie weer een reisverhaal hebben. Ik kijk er naar uit. Had Toon2 een pijnlijke pols?
  2. Ine Aarts:
    6 februari 2020
    Dat gaat weer een geweldige vakantie worden!! 😀Ga weer met jullie mee maar dan vanuit hier😂😂😂 geniet ze met z'n viertjes🤗
  3. Marieke:
    6 februari 2020
    Dat is al een goed begin! Fijne vakantie.
    @Ans 'Toon2' haha!!!
  4. Annie van Seggelen:
    7 februari 2020
    leuk om jullie reisverhalen te lezen. Heel veel plezier.
  5. Tonny:
    8 februari 2020
    Fijne vakantie en leuk om jullie verhalen te lezen. Ga er lekker van genieten.
    Het is nu rustig in Lierop.
  6. Ria vaes:
    9 februari 2020