boottocht Russell New Zealand

15 februari 2015 - Bay Of Islands, Nieuw-Zeeland

Deze foto werd gemaakt op 15 februari 2015 in Bay Of Islands, Nieuw-Zeeland met een Samsung GT-P5110.

1. Ilse:
    15 februari 2015
    Ziet er goed uit paps en mams en zo te lezen genieten jullie echt. Ben benieuwd naar het volgende verhaal.
  2. Ans:
    Skon!! Veel plezier nog!!!
  3. Jan en Margareth:
    19 februari 2015
    Super gaaf. En wat jij allemaal weet van al die plaatsen, Geschiedenislerares !!!! Nieuwe uitdaging, maar supermooi. Geniet weer, en op naar het volgende verhaal, kan niet wachten. Hier loopt ook alles als in een geschiedenisboek. Carnaval weer achter de rug. Rust nu lekker uit!!! groetjes BUUF
  4. Jan en Margareth:
    22 februari 2015
    Hoi Buuffies. Ja het was geweldig. alle aandacht die Jan heeft verdiend. En ik ook. Nu samen lekker rusten op de bank. We hebben natuurlijk zoveel meegemaakt. Maar anders moois als bij jullie. Oh ik ben zo benieuwd naar jullie fotoboek. en alle mooie verhalen!! Zo te lezen is het ook de reis van jullie leven. Nu zijn jullie natuurlijk al in meer landen geweest dan wij. Maar elke vakantie heeft z'n mooiste verhalen. tot snel weer. groetjes Jan en Margareth