De laatste dagen Bali.

23 maart 2018 - Amed Beach, Indonesië

Do. 22 Maart, vandaag nog een laatste dag genieten van de mooie ruime luxe villa, met de altijd horende ruisende zee. Om 11 uur kwam Putu nog even langs om te vragen of alles oké was, ze stelde voor of we massage aan de villa wilde en misschien naar een mooi hoog gelegen restaurant zouden willen gaan waar we ook een zonsondergang zouden kunnen zien als het niet te bewolkt zal zijn. Dit besloten we beiden te doen, en zo werd het weer een mooie dag. Om 15.00 uur werden we heerlijk een uur lang gemasseerd op de Bale Belong, met op de achtergrond het ruisen van de golvende zee, zaaaaaaalig. Na nog even gezwommen te hebben werden we om 18.00 uur opgehaald en brachten ze ons naar het restaurant, daar lekker gegeten, jammer maar geen zonsondergang, het was bewolkt en later onweerde het. Om 9.00 uur weer terug gebracht door een taxi van het restaurant dit was service van de zaak. Het eten was iets duurder dan normaal,......42 euro totaal, met zijn vieren inclusief de taxi, waar hebben we het over.

• Om 24.00 uur was Toons 65ste verjaardag, Rik belde met Whatsapp.video om te feliciteren, dit was wel leuk met kleine Fem en Lise. Vrijdag 23 Maart de dag dat we afscheid moesten nemen van Bali. Om half 9 werd er op de deur geklopt of we na 5 min. wilde komen, ze hadden voor Toon van bloemenblaadjes een groot hart op de grond gemaakt, met daarin de letters   H B D (Happy Birthday)   Toon   65  , het was wel 2 mtr. lang en 1 1/2 mtr. breed. De eettafel was ook mooi versiert en er stond een plateau met fruit met een offermandje bovenop. Deze zou naar de familietempel gebracht worden. Putu Ayu en Komang waren al vanaf 6 uur hiermee bezig geweest. Na het ontbijt de koffers gepakt en om half 11 waren we reisklaar. Om 11 uur bracht Putu nog een lekker taartje met 6 kaarsjes erop, dus nog lekker even een kopje koffie/thee gedronken met zijn allen, en toen was het ineens 12 uur, tijd om afscheid te nemen van de mooie villa en de lieve mensen daar, en .............natuurlijk het mooie Bali. Om 3 uur op het vliegveld.

Inmiddels zijn we thuis en denken we met weemoed terug aan deze superfijne en mooie vakantie.

1. Tonny:
    26 maart 2018
    Toon, PROFICIAT en nog vele fijne jaren samen, maar jarig zijn in Bali is ook geen straf.
    geweldig en een mooie leeftijd.
    ik heb gezien en gelezen hoe mooi het daar is .
    GEWELDIG
  2. Jan en Margareth:
    26 maart 2018
    Geweldig weer genoten. en Toon geweldig in het zonnetje (bloemetje) gezet. Lekker verwend worden door leuke lieve mensen is toch mooi!!!. Geniet nog even na. Proost en tot zaterdag.
  3. Marlies Hanssen:
    27 maart 2018
    Toon van harte gefeliciteerd.
    Wat hebben jullie weer een geweldige vakantie gehad
    Ook gefeliciteerd namens Leo
    Liefs en tot gauw