7 level Waterfall

18 februari 2017 - Langkawi, Maleisië

Vrijdag 18 februari.
Vanochtend rustig aan gedaan tot half 12 , wij hadde nieuwe buren, ze kwamen uit Nederland.
We gingen weer op pad met de huurauto richting de 7 level waterval vlakbij de skybridge, je had nog 3 andere watervallen op Lankawi, maar deze schijnt het leukste te zijn.
We moesten meer dan 500 treden naar boven, in het begin kon je onderaan de waterval bekijken, daarna.........na een flinke klim van boven.
Onderweg zagen we weer wat aapjes, zelfs eentje met een bierflesje, leek het wel.
Eenmaal boven hebben we in de poels wat afkoeling opgezocht, je kon ook zo over de rotsen een stuk glijden, lachen was dit.
Toen we rond 3 uur beneden kwamen, hebben we daar wat gegeten.
Daarna verder richting Kuah, onderweg kwamen we nog langs een tempel, hier ook nog maar even gekeken.
Rond half 5 waren we in Kuah, daar staat, de wel bekende vogel van Langkawi, supergroot.
Verder vonden wij aan Kuah niet veel aan, tegen zessen waren we weer terug, nog en natuurlijk nog even geplonst in het zwembad.
's Avonds weer met de auto naar het centrum.
Daar weer heerlijk gegeten in een restaurant waar ze 3 verschillende menukaarten hadden, mexicaans, tais/chinees en een westerse.

Na nog even wat shoppen , weer terug.

Er resten nu nog 2 dagen die we relaxt gaan doorbrengen, nog even genieten van het fijne temperatuurtje hier, de zon en het buiten zijn.

1. Ine Aarts:
    18 februari 2017
    Hoi hoi nog even lekker luieren. Jullie kunnen straks thuis weer nagenieten van een hele fijne en mooie vakantie!! Wens jullie vast een goede terugreis groetjessssss