Waiuku

6 maart 2015 - Waiuku, Nieuw-Zeeland

We waren vroeg op pad want we moesten ruim 300 km. rijden vandaag, om bij Helen en Tony te komen, Helen is een andere zus van mijn zwager Jim.
Zij wonen maar 45 min. van het vliegveld.

• Om 14.15 uur kwamen aan.
  • Na een warm welkom en wat bij gepraat te hebben, zijn we aan het pakken gegaan en de camper wat schoon gemaakt, zodat we morgen zo konden vertrekken.

Rond 5 uur zijn we naar hun dochter Andrea gegaan, ik heb haar ook een paar maal in Nederland ontmoet.
Zij woont sinds de Kerst met haar man en 4 kids in een zelf gebouwd huis, het is van binnen helemaal van hout, zowel de vloer, muren en het plafond. Waauw wat een mooi huis en wat een plek, het staat boven op een heuvel en heeft een ontzettend mooi uitzicht, je zag van verre Auckland liggen,  en zo kon je de zon onder zien gaan en de maan op zien komen vanuit hun huiskamer.
Na een lekker diner, en een gezellig glaasje wijn moesten we weer afscheid nemen.

Dit was dan echt onze laatste dag, morgen gaat onze lange reis terug beginnen.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om ons te volgen, en wil jullie bedanken voor de leuke reacties.
Over een jaar of 3 a 4 hopen we naar het zuider eiland te gaan .

1. Marlies Hanssen:
    Goedereis en tot ziens
  2. Maria Hesen:
    Hallo Marleen en Toon
    Heel fijn dat we van jullie erg mooie reis mee mochten genieten.
    Goede terugreis en tot in Lierop.
    Gr. Maria.
  3. Ri:
    Goeie reis en tot snel.
  4. Ans:
    6 maart 2015
    Zal jullie verhalen gaan missen. Goede reis en kom goed thuis.
  5. Ine Aarts:
    6 maart 2015
    Jammer he al weer jullie laatste dag van een hele mooie vakantie! Een hele goeie terugreis heel veel groetjes en tot gauw.
  6. Wendie:
    6 maart 2015
    Wat een mooie afsluiting van een onvergetelijke reis. Ook jullie zijn nu besmet met het NZ-virus haha. Het was leuk om jullie verhalen te lezen. Goede reis terug naar huis!!! Groetjes Wendie
  7. Ilonka van Kasteren:
    7 maart 2015
    Een goede terugreis, en een mooie ervaring om op terug te kijken. We hebben genoten van jullie reisverhalen en leuk om te volgen.
    Tot gauw! Groeten Wilma en Ilonka
  8. Abdel:
    8 maart 2015
    Een goede terugreis, en tot gauw.
  9. Ellen:
    12 maart 2015
    Ik denk dat jullie nu weer thuis zullen zijn. Bedankt dat we hebben mogen meegenieten van jullie geweldige reis! Ik wens jullie heel veel 'nagenieten' zonder teveel last van een jetlag!! Xx